Week van lezen en schrijven: Leesclub Makkelijk Lezen
Spreek tekst uit
Laden...
Veel mensen hebben moeite met lezen, schrijven en rekenen. Daarom vragen we tijdens de Week van lezen & schrijven aandacht voor lees- en schrijf activiteiten in de wijk.
Activiteit in de wijk: Leesclub Makkelijk Lezen
Ken jij Leesclub Makkelijk Lezen?
Lezen is leuk. Samen lezen is nog leuker. Ook als je moeite hebt met lezen. Daarvoor is de Leesclub Makkelijk Lezen. We hebben boeken die leuk zijn voor iedereen. Op een makkelijk niveau. Je mag de leesboeken mee naar huis nemen.
Wanneer?
Elke donderdag van 10.00 tot 11.00 uur in Bibliotheek Vinkhuizen.
Praktische informatie
- Meedoen is gratis.
- Ben je nog geen lid van de bibliotheek? Als je meedoet aan de leesclub krijg je een gratis jaarabonnement.
- Wil je beter leren lezen? Kijk ook eens bij het Taalhuis.
- Heb je een vraag over de Leesclub Makkelijk Lezen of wil je je online aanmelden? Mail ons via [email protected].
Of vraag bij de balie van jouw bibliotheek naar de Leesclub. Je bent van harte welkom!
Verbonden organisaties
Forumbibliotheek Vinkhuizen
Welkom in de woonkamer van Vinkhuizen. Bij ons kun je terecht voor een uitgebreide boekencollectie, de zadenbibliotheek, hulp- en spreekuren en leuke (gratis) kidsactiviteiten. Bekijk …
Adres
Siersteenlaan 480/6
9743 EZ
Groningen
Nederland