Het Wijkoverleg Vinkhuizen, dat een eigen pagina 'Op 't Vinkentouw' in de Westerkrant heeft, vraagt zich af hoe het momenteel (najaar 2023) is gesteld met de bezorging van de Westerkrant in de wijk Vinkhuizen.
Vorig jaar september hebben wij veel aandacht besteed aan de slechte bezorging van de Westerkrant in Vinkhuizen. Wij hebben toen meerdere oproepen gedaan op Wijknieuws Vinkhuizen op Facebook en de website Vinkhuizen.nl om bezorgklachten bij ons te melden. Hier hebben veel bewoners van Vinkhuizen gehoor aan gegeven. Het resultaat van deze inventarisatie toen was dat er in grote delen van Vinkhuizen (al langere tijd) sprake was van onregelmatige- of helemaal geen bezorging van de Westerkrant (en in veel gevallen ook de Gezinsbode). Naar aanleiding van deze inventarisatie hebben wij gesprekken gevoerd met de Westerkrant zelf en met Santibri (het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de bezorging van de Westerkrant en de Gezinsbode in Vinkhuizen). Wij zijn benieuwd of er inmiddels (enige) verbetering is in de bezorging van de Westerkrant in Vinkhuizen? Wij krijgen namelijk nog steeds signalen binnen over problemen met de bezorging.
Ervaart u momenteel- of al langere tijd bezorgproblemen zoals een onregelmatige bezorging of helemaal geen bezorging? Wij zijn geïnteresseerd in uw verhaal!
Uw kunt uw verhaal mailen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of een PB sturen naar Wijknieuws Vinkhuizen op Facebook. Vermeld in de email of PB uw naam, adres (straatnaam + huisnummer + postcode) en eventueel uw telefoonnummer. Vertel ons in het kort uw verhaal over de status van de bezorging op uw huisadres en hoelang het probleem al bestaat. Uw gegevens worden zorgvuldig en vertrouwelijk volgens de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) behandeld en opgeslagen.
BELANGRIJK: Emails of PB's zonder genoemde gegevens kunnen wij niet in behandeling nemen. Laat daarom op z'n minst uw naam en uw adres (straatnaam + huisnummer + postcode) weten en de status van de bezorging op uw huisadres. Pas dan kunnen we uw bezorgklacht echt in behandeling nemen. Klachten over onregelmatige- of helemaal geen bezorging van de Gezinsbode gaan wij niet over en zult u zelf moeten melden via deze link.
Alvast, namens het Wijkoverleg Vinkhuizen, bedankt voor uw medewerking.
Vinkhuizen, 29 September 2023